14.4.2016

Humans of Kallion seurakunta





Blogin uudessa sarjassa Olivia tutustuu Kallion seurakunnan ihmisiin ja esittelee heidät. Sarjan ensimmäinen osa täällä.


Olen Tuija Sipura. Ammatiltani olen suntio. Olen kotoisin Lappeenrannasta,mutta nykyään asun Helsingissä Itä-Pakilassa. Olen ollut jo kauan suntiona Alppilassa. Aloitin viime vuosituhannella. Muistaakseni vuonna 1994.

Tehtäviini kuuluu kaikki työt Alppilassa: Yleisvalvonta, tilojen valmistaminen tilaisuuksiin, messujen, tilojen ja kirkkokahvien valmistaminen, paikkojen
siisteydestä huolehtiminen, opastaminen, tilaisuuksien varaaminen, asiakaspalvelu, opiskelijoiden työnohjaus, tilastointi, kaupassa käyminen, tarjoiluista huolehtiminen, toimituksissa (häät, kaste, siunaukset ym) mukana oleminen ja turvallisuudesta huolehtiminen.

Vapaa-ajalla käyn vesijumpassa. Lisäksi puuhailen lastenlasteni kanssa niin paljon, kuin mahdollista ja tapaan ystäviä. Lisäksi vietän omassa seurakunnassa paljon aikaa.


Ajankohtainen projekti: Uuden toiminnanjohtajan odottaminen
Terveiset: Tervetuloa Alppilaan. Täällä tapaat kaikkia ihania ihmisiä!


Teksti: Olivia Jaakola
Kuva: Anu Rask

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Näkökulmat: Purukumi

Pureskelen ajatuksia, venytän ja paukuttelen. Haen sanoja sille, mistä minun on vaikea puhua.  Miten voi puhua siitä mille ei ole sanoja, us...